Contenitore Intermediu Flessibile per Bulk

FIBC (container bulk intermediate flexible), jumbo, bulk bag, super sack, o big bag, hè un cuntainer industriale fattu di tela flessibile chì hè pensatu per almacenà è trasportu prudutti secchi, fluidi, cum'è sabbia, fertilizzanti è granuli di plastica. .

xw1

I FIBC sò più spessu fatti di filamenti spessi di polipropilene orientatu, sia rivestiti, è generalmente misuranu intornu à 45.48 inch (114122 cm) di diametru è varieghja in altezza da 100 à 200 cm (39 à 79 inches).A so capacità hè di solitu circa 1,000 kg o 2,200 lb, ma l'unità più grande ponu almacenà ancu di più.Un FIBC cuncepitu per trasportà una tonna metrica (0,98 tunnellate longa; 1,1 tunnellate curtite) di materiale pèrà solu 5.7 lb (2,33,2 kg).

U trasportu è a carica hè fatta nantu à pallets o alzendu da i loops.I sacchetti sò fatti cù unu, dui o quattru loops di elevazione.U saccu unicu di loop hè adattatu per l'operazione di un omu perchè ùn ci hè micca bisognu di un secondu omu per mette i loops nantu à u ganciu di caricatore.U sviutata hè facilitatu da una apertura speciale in u fondu, cum'è un spout di scaricamentu, di quale ci sò parechje scelte, o da simpliciamente cutting it open.

Stu tipu di imballaggio, jumbo bag, hè eco-friendly.Hà dui strati chì a capa interna hè 100% consumable è quella esterna hè riciclabile.In paragunà à i novi tamburi d'acciaio, u so perdu hè apprussimatamente zero è ùn perde micca.

Tipi di Contenituri Intermedi Flessibili per Bulk

Farmaceutica - simile à e certificazioni di qualità alimentaria
Certified UN - duverà esse sottumessi à parechje teste per assicurà chì pò sustene u stress è ancu eliminà u sversamentu di materiale periculoso
Food Grade - deve esse fabbricatu in un ambiente di stanza pulita chì hè appruvata da BRC o FDA
FIBC ventilatu - utilizatu per patate è altri frutti / verdura per permette à u pruduttu di respira
Diverse cunfigurazioni di loop di ascensore:

Un Loop
Dui Loops Ascensori
4 Ascensore Loops
Tipi di loops di ascensore

Loops di ascensore standard
Loops di elevazione d'angle in croce
Borse FIBC cù Liners

I prudutti chì sò spolverati o periculosi duveranu avè un rivestimentu di polipropilene in u FIBC per eliminà a filtrazione di u FIBC tissutu.
Liners ponu esse fatti da Polypropylene, Polyethylene, Nylon, o un liner di metallu (Foil)
Proprietà elettrostatiche
Tipu - A - senza caratteristiche di sicurezza elettrostatica speciale
Tipu - B - I sacchetti di tipu B ùn sò micca capaci di generà scarichi di spazzole propaganti.U muru di stu FIBC mostra una tensione di rupture di 4 kilovolts o menu.
Tipu - C - Conductive FIBC.Custruitu da un tessulu cunduttivu elettricu, cuncepitu per cuntrullà e cariche elettrostatiche da a terra.Un tissu standard utilizatu cuntene fili conductivi o cinta.
Tipu - D - FIBC antistatici, essenzialmente si riferisce à quelli sacchetti chì anu proprietà antistatici o dissipative statiche senza esigenza di messa a terra.


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019