Mercatu di Borse Fibc

Borsa FIBC,saccu jumbo,I sacchetti bulk sò stati usati per una varietà di prudutti industriali, agriculi, farmaceutici è altri.Tuttavia, ci hè un forte aumentu di a dumanda di sacchetti in granu per via di l'aumentu stimulanti in settori, cum'è chimichi è fertilizzanti, alimentazione, custruzzione, farmaceutica, minera è altri.Inoltre, un numeru crescente di imprese è settori di fabricazione aghjunghjenu a crescita di u mercatu di sacchetti in granu.

I sacchetti bulk / jumbo sò generalmente in formatu non-tessutu cù alta resistenza à a trazione è resistenza à u clima.Sò sviluppati apposta per offre a durabilità è a cunvenzione di u trasportu cun sicurezza, malgradu a so capacità di trasportà quantità di massa.L'attenzione crescente di i pruduttori è di i pruduttori nantu à e soluzioni efficaci è altamente protettive per e spedizioni di sacchetti in bulk internaziunali è domestici hè una forza motrice chjave daretu à a crescente dumanda di u mercatu. 

xw3-1

U mercatu richiede soluzioni di imballaggio riutilizzabili, riciclabili è senza contaminazione per rimpiazzà u legnu è u cartone.A necessità di prevene i danni è a contaminazione à i carichi FIBC, chì i clienti anu sottolineatu cum'è una grande necessità, incuragisce i pruduttori di sacchetti di massa à sviluppà novi suluzioni in gran parte.Queste suluzioni ponu risponde à e dumande di i pruduttori chì necessitanu di a so carica per ghjunghje senza danni à a so destinazione, sia in u trasportu domesticu sia internaziunale.

In ogni casu, in l'affari senza cuntainer, a carica in massa hè cresciutu assai in 2020, in particulare per i fertilizzanti.I distributori anu allargatu i magazzini di fertilizzanti, induve puderanu cunvertisce a carica grossa in sacchetti è carricà i sacchetti in vagoni ferroviari.Ci era ancu un aghjurnamentu di capacità in a produzzione di fertilizzanti.In cunsiquenza, u mercatu di sacchetti in granu hè stimatu per assistisce à robuste opportunità di mercatu cù una dumanda in constante crescita.

I tendenzi recenti osservati in u mercatu di sacchetti in granu includenu sacchetti in granu 100% biodegradabili è sostenibili pensati per furnisce un putenziale forte, durable è multi-usu.

L'altri tendenzi principali di l'industria includenu una alta cuscenza di i benefici di a resistenza di alta tensione è di a resistenza à u clima è a necessità di ottimisà u costu tutale di pruprietà guidatu da una cumpetizione implacable è pressioni di margini.Inoltre, l'aumentu di e cunnessione lucali, regiunale è internaziunali cumplessi chì necessitanu una larga gamma di modi di trasportu sustene a dimensione di u mercatu.

Malgradu e prospettive promettenti, u mercatu di sacchetti in granu hè sempre testimone di parechje sfide.Questi fattori chì impediscenu a crescita includenu e linee strette di u guvernu nantu à a sustenibilità di u pruduttu è l'altu costu necessariu per stabilisce e linee di produzzione automatizate.Inoltre, a necessità di scuntrà diverse norme regulatori è mandati di codice per a sicurità di u produttu hè un ventu maiò per u mercatu.

L'analisi di u mercatu di sacchetti in massa hè segmentata in tipu di tela, capacità, disignu, utilizatori finali è regione.U segmentu di u tipu di tela hè sub-segmentatu in u tipu A, u tipu B, u tipu C è u tipu D. U segmentu di capacità hè sub-segmentatu in chjuchi (finu à 0,75 cu.m), mediu (0,75 à 1,5 cu.m). è grande (sopra 1,5 cu.m).

U segmentu di disignu hè sub-segmentatu in sacchetti di u panel, quattru pannelli laterali, baffles, circular / tabular, cross corners, è altri.U segmentu di l'utilizatori finali hè sub-segmentatu in chimichi è fertilizzanti, alimentariu, custruzzione, farmaceutica, minera è altri.


Tempu di Postu: Aug-26-2021