COME SCEGLIE L'HIDRAULICA BREAKER CHISEL?

SCISELLU RUTTORE1

U cisellu hà usatu una parte di u trituratore idraulicu à martelli.U scalpellu si sguasserà durante u prucessu di travagliu, è hè principarmenti utilizatu in i cantieri di custruzzione cum'è minerale, stradale, béton, navi, è scorie. Hè necessariu attentu à u mantenimentu di ogni ghjornu, cusì a selezzione curretta è l'usu di u scalpellu. hè a chjave per a riduzione di perdita di martelli idraulici.
Guida di selezzione di cisel

1. Moil point chisel: adattatu per petra dura, roccia dura extra, è scavi di béton rinfurzatu è rottu.

2 .Blunt chisel : principarmenti usatu in rumpia rocci mediu-duru o picculi petre cracked à fà li chjuchi.

3. Cisel cunea: adattatu per l'escavazione di rocce di strati molli è neutri, a rottura di cimentu è l'escavazione di fossi.

4. Conical chisel: principarmenti usatu in rumpia petri duru, comu granitu, è quartzite in quarry, dinù usatu pi rumpi cimenti pisanti è thickened.
Istruzzioni per u funziunamentu di u scalpellu:

1. A forza discendente adattata pò migliurà l'efficienza di u martellatu idraulicu.

2. A pusizioni di l'ajustamentu di u martellatu - quandu u martellatu ùn pò micca rompe a roccia, deve esse spustatu à un novu puntu di colpu.

3. L'operazione di rottura ùn deve esse operata continuamente à a listessa pusizione.A temperatura di u cisellu aumentava quandu si rompe in a stessa pusizione per un bellu pezzu.A durezza di u scalpellu seria ridutta per dannà a punta di cisel, cusì l'efficienza di l'operazione tagliata.

4. Ùn aduprate micca u cisele cum'è una palanca per chjappà e rocce.

5. Per piacè mette u bracciu di l'excavatore à un statu sicuru quandu si ferma u funziunamentu.Ùn lasciate micca l'escavatore quandu u mutore hè avviatu.Per piacè assicuratevi chì tutti i freni è i dispositi di serratura sò stati inefficaci.


Tempu di post: Jul-21-2022